Zdjęcia produktowe, dzięki którym klient dotyka i obraca produkt
Czy tak realistyczne zdjęcia produktów są możliwe? Wyobraź sobie, że widzisz 8 zdjęć produktu: jedno na czystym białym tle, drugie to detal w dużym zbliżeniu - tak jakbyś miał...
Humor na zdjęciach produktowych
Humor w fotografii produktowej poczyna sobie coraz śmielej. Lubimy być zaskakiwani, lubimy się śmiać i uwielbiamy memy, zabawne shorty, tiktoki, rolki czy posty. Dlatego zabawne...
Jak powinny wyglądać zdjęcia na Amazon
Kupujący uwielbiają marketplace’y Dlaczego? Bo skupiają mnóstwo brandów, producentów i dystrybutorów w jednym miejscu oraz oferują olbrzymi wybór produktów. T-shirty, hamaki,...
Jak dobre zdjęcia produktowe wspierają sprzedaż online
Pierwsze wrażenie trwa 0,05 sekundy Tak mówią badania. To krócej niż mrugnięcie okiem (0,3 sekundy). Badania eye-trackingowe, czyli śledzenie ruchu gałek ocznych przesuwających...
Fotografia typu FLATLAY
Zdjęcia w wersji flatlay to królestwo kompozycji i pięknych aranżacji widzianych z góry. Styliści mają niesamowite pole do popisu przy zdjęciach jedzenia, kosmetyków, biżuterii...
Sztuka oświetlenia: Jak uzyskać doskonałe światło dla produktów
Oświetlenie jest nieodłącznym elementem udanej fotografii produktowej. To właśnie ono decyduje o wyglądzie, atmosferze i wrażeniach, które produkt będzie w stanie wywołać u...
Białe tło na zdjęciach produktowych – dlaczego jest takie popularne?
Białe tło jest powszechnie stosowane w sklepach internetowych oraz na platformach sprzedażowych typu Allegro, Amazon czy eBay. Jest absolutnie wymagane dla zdjęć głównych....
Fotografia produktowa a SEO: Jak zoptymalizować obrazy dla wyszukiwarek
W dzisiejszym świecie marketingu internetowego optymalizacja obrazów jest kluczowym elementem strategii SEO. Zdjęcia zoptymalizowane są lżejsze, dzięki czemu przeglądarki...